Feel Good Historie

November 29, 2018

DSB beretter historier om sure kunder, der nu opgiver toget til fordel for bilen. At det er personalets skyld, at passagererne er trætte af DSB. Det er vi dog ikke enige i. Det vi høre er at passagererne er trætte af forsinkede nedslidte toge, af signal problemer og andre tekniske nedbrud, der oftest skyldes dårlig vedligeholdelse og manglen de investeringer foretaget med rettidig omhu. Det vi også hører er at passagerernes forståelse for kollegaernes kamp er større end som så. Passagererne ved nemlig, at dem der gør deres ypperste og altid står for skud er kollegaerne i togene og på perronerne. Vi fik en dejlig bekræftende historie fra Tina, som vi vil dele her - Ha en dejlig dag...


Tina er togfører og fortæller, at "passagerne er super forstående, trods frustrationerne.
Midt i alle nyheder, gode som dårlige, vil jeg gerne dele en skøn oplevelse med jer. 😀
I går var jeg den heldige vinder, af første tog ud af Københavns Hovedbanegård, mod Helsingør. 3 sæt alene kl. 12:11 med stop ved alle stationer.
Må indrømme jeg ikke var helt stolt ved situationen da jeg forventede at stå til mål for mange utilfredse kunder.

Men mine passagerer var helt fantastiske, søde og smilende, jeg fik en masse smil og "god dag", god kamp, tak for turen o.s.v..
Jeg havde ikke en eneste passager, der brokkede sig over arbejdsnedlæggelsen.
Vi er heldigvis ikke helt alene, når vi kæmper for ordentlige arbejdsvilkår....

 

Heller ikke på kysten 😀😀"

Dejligt at der stadig er mennesker med et stort overskud og forståelse for andre menneskers arbejdsliv.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Udvalgte blogindlæg

Love & Løbesedler - Nørreport 20. dec.

December 18, 2018

1/10
Please reload

Seneste blogindlæg

December 17, 2018